Search:

Type: Posts; User: izzatz13

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. *** FREE Wordpress Theme Download - Simple and minimalistic design - "Orangish" ***

    This is just simple two column wordpress theme. Clean and minimalistic design. Named "Orangish".

    http://izzatz.com/images/orangishss.png

    DEMO | DOWNLOAD

    Features:
    -Fixed width,
    -Two...
  2. *** FREE Wordpress Theme Download - Simple and minimalistic design - "Orangish" ***

    This is just simple two column wordpress theme. Clean and minimalistic design. Named "Orangish".

    http://izzatz.com/images/orangishss.png

    DEMO | DOWNLOAD

    Features:
    -Fixed width,
    -Two...
  3. Replies
    27
    Views
    3,087

    the most desired way would be had a seperate...

    the most desired way would be had a seperate account between your domain and hosting. Sign up with well known domain registrar company and put all your domain under one roof. Its easier that way.
  4. Replies
    5
    Views
    2,306

    might be...guess i have to email them and ask for...

    might be...guess i have to email them and ask for the pin number manually...
  5. Thread: Wimax?

    by izzatz13
    Replies
    13
    Views
    1,934

    im gonna subscribe to wimax as soon as my...

    im gonna subscribe to wimax as soon as my location covered...they will come to penang this december *woot*
  6. Replies
    5
    Views
    2,306

    damn you spammer... :p anybody?

    damn you spammer... :p

    anybody?
  7. Replies
    5
    Views
    2,306

    Anybody here got a Webmoney account?

    Just curious, how you manage to get through the tight registration proces. I'm stuck at mobile phone verification... :crying:

    Didn't received any sms confirmation from them :confused: :bomb:
  8. Replies
    3
    Views
    2,040

    yea la apa maksud "[[abang best adik best]]]" ...

    yea la apa maksud "[[abang best adik best]]]"

    anyway welcome to the forum :)
  9. Replies
    21
    Views
    2,072

    just installed it...the browsing mode kinda feel...

    just installed it...the browsing mode kinda feel like safari :)
  10. Thread: Sarah here!

    by izzatz13
    Replies
    10
    Views
    1,152

    welcome to the forum sarah... enjoy your stay...

    welcome to the forum sarah...

    enjoy your stay here :)
  11. Replies
    5
    Views
    2,746

    nice offer but have to say, .sg kinda...

    nice offer

    but have to say, .sg kinda sucks...no rythm :D
  12. im just curious, is it malaysian who made that...

    im just curious, is it malaysian who made that first bid?
  13. Replies
    18
    Views
    2,320

    those who owned that 100+ domains didnt publicly...

    those who owned that 100+ domains didnt publicly announce that he had that amount of domains...too shabby

    no social time either...i guess its hard to find them in typical webmaster forum :p
  14. Replies
    12
    Views
    1,440

    oww man...that sux kampung mentality... :(

    oww man...that sux

    kampung mentality... :(
  15. Replies
    2
    Views
    1,534

    i believed those were called warez websites... ...

    i believed those were called warez websites...

    since they r using offshore hostin in russia or any other countries that doesnt protect piracy policy most of the original author cant do anything...
  16. Replies
    15
    Views
    2,571

    lol :D there still people invest in HYIP? I...

    lol :D

    there still people invest in HYIP? I mean its true what mysticmind said...if not 99.99% scam its surely 99.99999999999% scam!!!

    dude yeah some of them do paid...but its not too long...
  17. Thread: ILoveDurians

    by izzatz13
    Replies
    4
    Views
    1,232

    dude ur domain parking service is interesting......

    dude ur domain parking service is interesting...

    use sedo ler :)
  18. Replies
    32
    Views
    2,713

    dude at the age of 82 he is already considered...

    dude at the age of 82 he is already considered savvy enuf to blog...lol
  19. Replies
    2
    Views
    1,176

    cool man :) haish...when la im gonna get...

    cool man :)

    haish...when la im gonna get myself a p1i :bomb: :crying:

    maybe he's trying to hyperlink the word 'website', but he still new n d link has been spoof :p
  20. Replies
    32
    Views
    2,713

    for me i think as long as they r using their own...

    for me i think as long as they r using their own domain its fine...

    yea la, to them the content is more important...doesnt care much bout d plugin or SEO stuff

    wanna rank high or not etc :p
  21. Replies
    4
    Views
    1,221

    Poll: man utd die hard fans here... glory glory man...

    man utd die hard fans here...

    glory glory man utd! :D
  22. Replies
    20
    Views
    2,567

    indeed a very very gud news :) heres the real...

    indeed a very very gud news :)

    heres the real sign up link :p

    http://www.clickbank.com/accountSignup.htm
  23. Thread: Practical.

    by izzatz13
    Replies
    4
    Views
    1,095

    how bout u post ur resume to local jobsites? ...

    how bout u post ur resume to local jobsites?

    jobstreet.com
    freejobsite.com
    kareer.com.my
  24. Replies
    17
    Views
    1,969

    lol there is so many interestin word that end...

    lol there is so many interestin word that end with *me...(all those dirty words la) :D

    is it .me is a country extension? hmmm
  25. Replies
    21
    Views
    3,492

    somehow im interested with this p1...d only...

    somehow im interested with this p1...d only downside i can think of is d semi qwerty keypad

    for iphone it doesnt have 3g!! :p
Results 1 to 25 of 187
Page 1 of 8 1 2 3 4

Search Engine Optimization by vBSEO 3.5.0 RC1 PL1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112