Results 1 to 7 of 7

Thread: Petua Utk Lebih Tinggi

  1. #1
    Join Date
    Jun 2002
    Posts
    6
    Rep Power
    0

    Petua Utk Lebih Tinggi

    Utk keterangan lanjut layari http://www.geocities.com/ubatinggi/

  2. #2
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Port Dickson
    Posts
    105
    Rep Power
    224
    menarik...boleh main bola keranjang...

    _.>Webmaster Malaysia _.>

    --------------------------------
    http://www.sultantheme.com

  3. #3
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Melaka
    Posts
    27
    Rep Power
    0

    boleh caya ke...

    a'kum ...betul ke iklan tu....
    wujud lagi ke....
    bahaya gaks..sebab takde pengesahan doktor m'sia
    ::digital metal ::
    ::No retreat, no surrender::
    www.xpdc.cjb.net >> The Ultimate XPDC Website 2002.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Terengganu
    Posts
    21
    Rep Power
    0
    pendapat aku... jangan percaya sangat kalau ubat ni. nanti jadi cam kes ubat slim tu, yang stop fungsi hati tu. tak berbaloi langsung...

    kalau nak tinggi, lompat je tiap tiap ari, lepas tu buat chin up. sepuluh taun naik le tiga cm :>

  5. #5
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    KL
    Posts
    95
    Rep Power
    215
    bersyukurlah dengan ketinggian yang kita miliki sekarang ni. Tapi kalau takpuas hati, apa salahnyer mencuba... apa-apa hal, sendiri tanggung

  6. #6
    Join Date
    Jun 2002
    Posts
    6
    Rep Power
    0

    UBAT TINGGI :: tERBUKTI bERKESAN

    ni sebenarnya dah masuk 7 taun diniagakan kat malaysia tp sblm ni cuma guna cara pos jer. baru kali ni try cuba iklan kat internet. sesaper ader kesangsian sila ke laman http://www.geocities.com/ubatinggi. dan baca sendiri surat yg dihantar oleh mereka yg pernah amik ubat ni. kalo u nak u boleh gak kontack dorang yg dtg dari hampir seluruh negeri di malaysia. dijamin berkesan! halal! TAKDER kesan sampingan!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    EuroAsie
    Posts
    46
    Rep Power
    0

    Tinggi Mencacar Langit :)

    bersyukurlah dengan ketinggian yang kita miliki sekarang ni. Tapi kalau takpuas hati, apa salahnyer mencuba
    Pasal nak tinggi ni, brapa kaki nak tinggi lagi? saya 183cm pun masih tak ada perasaan mencacar langit

    Kalau nak cuba, minum banyak susu lembu asli yang mamak jual tu, dan makan banyak daging steak... tapi, itu akan membuat hati anda...condong kepada nafsu yang tak sehaluan dengan yang seharusnya, lazimnya...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. All about Petua
    By shopbegins in forum Showcase
    Replies: 9
    Last Post: 03-12-2007, 03:08 PM
  2. Nak cari pendapatan lebih dengan modal yang kecil dan kurang risiko
    By fadhlii in forum Other Webmaster-related Services and Promotion
    Replies: 4
    Last Post: 08-10-2003, 10:55 PM
  3. camne nak bagi div nie tinggi 100%?
    By b3njo in forum Website Design
    Replies: 1
    Last Post: 01-10-2003, 11:14 PM
  4. UBAT TINGGI :: Terbukti Berkesan!!
    By mrotto in forum Other Webmaster-related Services and Promotion
    Replies: 0
    Last Post: 15-07-2002, 10:30 AM
  5. Petua Utk Lebih Tinggi
    By mrotto in forum News and Announcements
    Replies: 0
    Last Post: 20-06-2002, 02:47 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.5.0 RC1 PL1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112