Results 1 to 9 of 9

Thread: Piala Dunia 2014 brazil !! LALALALA

  1. #1
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    3
    Rep Power
    0

    Piala Dunia 2014 brazil !! LALALALA

    Peminat peminat bola sepak sekalian!! Boleh kongsikan betapa anda meminati bola sepak dan apakah perkara yang paling istimewa yang berlaku dalam tempoh 1 bulan Piala Dunia 2014 ini? Waakaka..Saya support beberapa pasukan dalam Piala Dunia ini, tengok bola bersama sama dengan kawan memang menyeronokkan saya. Saya suka tengok cara and strategi bermain bola sepak pasukan pasukan yang berlainan dan selalu meramalkan keputusan ..hahaha..tapi saya paling benci kegiatan menjudi dalam bola sepak!

  2. #2
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    kedah
    Posts
    3
    Rep Power
    0
    akhirnya sebulan world cup dah tamat , boleh kongsi pengalaman yg gila atau lucu yg kamu semua lakukan semasa bulan piala dunia?
    saya tak pernah fikir gambar instagram saya muncul dalam video ini ,tengok ini.

    youtube.com/watch?v=3U2OBQ0VtD4

    saya ucapkan terima kasih kpd orang yang buat video ini dan semua orang dalam video ini adalah peminat # GilaBola

  3. #3
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Kajang
    Posts
    9
    Rep Power
    0
    apa yang hebat sangat dengan bola ni???
    sampai 20 lebih orang kejar 1 biji bola???
    Orang sampai gila buat muka dengan cat bendera ke atas, kan bodoh rupa tu??
    Tengok TV ada siaran pertandingan antara Germany dengan Brazil, orang Brazil susah hati sangat sampai menagis teruk, tak kira lelaki atau perempuan..perlukeh macam tu?

  4. #4
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    KL
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    Tak sabar Piala Dunia yang seterusnya..yang akan diadakan di Rusia..kemungkinan besar dapat tengok bola pada waktu siang ..hehe.. Sebagai pasukan tuan rumah, Brazil tidak memainkan dengan sepenuhya..banyak aspek kena diperbaikkan kalau mereka tak nak dikalahkan dengan teruk lagi! Secara umumnya, semua pasukan telah cuba sedaya upaya dan tahniah kepada mereka yang mencapai prestasi yang baik..

  5. #5
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    KL
    Posts
    12
    Rep Power
    0
    ingatkan ari tu dah ade...ni yg lain punya pulak

  6. #6
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    Malaysia
    Posts
    6
    Rep Power
    0
    kawwan sy ada kongsi ini kat fb sebab tu saya tau video #GilaBola ni
    dah lama sy muat turun lagu sebagai nada dering,kamu boleh muat turun kat sini
    celcom.com.my/personal/promotion/FMT-GILABOLA?pid=1400518817669
    perkhidmatan muat turun adalah percuma dan jika kawan nak boleh kongsi bagi dia

  7. #7
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Kajang
    Posts
    9
    Rep Power
    0
    sebenarnya rasa lega sangat yang Piala Dunia ni sudah sampai akhir penghujungnya kerana tak perlu dengan jiran bising lagi!!
    Harap sangat Brazil dapat menang tapi ni bukan hakikatnya dan tahniah kepada Germany yang menang leas 27 tahun menunggu!!
    Rasa kita kena bagi sikitkuasa kepada Brazil dan harapkan merekaakan menang dalam pertandingan Piala Dunia 2018 nanti

  8. #8
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    KL
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    Sudah 2 minggu lepas Piala Dunia 2014..ingat sudah berakhir..tapi masih dengar banyak orang bincang tentangnya..terutamanya pasal Brazil dengan German...kelakar la..mereka masih marah pada Brazil..haha..harap2 piala dunia 2018 lagi menarik!! Jumpa lagi selepas 4 tahun =)

  9. #9
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    8
    Rep Power
    0
    ya..jumpa lagi 4 tahun

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Catuaba Brazilian - No. 1 Di Dunia Untuk Kesihatan Lelaki
    By ubatkuat in forum Other Webmaster-related Services and Promotion
    Replies: 0
    Last Post: 13-07-2014, 02:27 PM
  2. Win football trip to brazil!!! Hurry!!!
    By kaven chan in forum Mamak Stall
    Replies: 0
    Last Post: 18-05-2010, 09:25 PM
  3. Replies: 3
    Last Post: 23-09-2007, 01:21 AM
  4. CELLFOOD! Terbaik Dunia! Gerenti Boom!!
    By Mysticalogy in forum Job Vacancies
    Replies: 0
    Last Post: 30-07-2004, 04:00 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO 3.5.0 RC1 PL1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113